Yiğit Özgür Ortaya Karışık

6 thoughts on “Yiğit Özgür Ortaya Karışık

  1. ya karikatürler manyak olmuş😀 cok hoşuma gittiğiini söylemeliyim benm favorim adem ile havva😀 daha baştan erkeklerin ne olduğunu anlatıyo:D:D:D

  2. karikatürlerinizi çok beyeniyorum çokta gülüyorum arkadaşlarımda benim gibi yorum yapmak istiyolar ama siteyi açamıyorlar.neyse karikatürlere gelince:beyenek okuduğum karikatürler var bazen terbiyesizde olsa seviyorum.
    başarılar…

  3. bu karikatürler harika ama bazılarını anlamak gerçekten oldukça zor ama benim gibi bir eleştirmenin iyi onayını almış bulunuyor ama daha iyi bir onay istiyorsanız bu karikatürlerin bazılarının anlamlarını daha açık ifade etmek isteyebilirsiniz diymi? bunu herkez ister.o yüzden lütfen bu karikatürlerin bazılarının anlamlarını daha açık ifade ederseniz sizi basın yayınının önemli bir karikatüristi yapabilirim ben bunuun için yaşıyor ve bu meslek benim görevim olduğu için bunu yapıyorum. iyi günler ve iyi yıllar ve bu yıldaki günler haftalar aylar ve saatler sizinle beraber dostlarınızında mutlu ve nice geçsin.

  4. arkadaşlar zaten çizer Yiğit özgür … bu arkadaş sadece paylaşımını yapmış :))) haaa siteye yüklerken emeğine sağlık , ama Yiğit Özgür adını unutmayın .. uykusuzda halen çizmektedir🙂

Leave a Reply

